Produktet er blevet tilføjet til din indkøbskurv
  • Kontakt os 
  • Hurtig Levering!
  • Fragt 49 kr
  • Køb Online! 
  • Shop Sikkert med Klarna!
Svenska Suomi Norsk Dansk

Generelt

For at kunne bestille på webstedet skal kunden være 18 år eller ældre. I henhold til svensk lov accepterer KidsDreamStore ikke kreditkøb for personer under 18 år.

KidsDreamStore forbeholder sig ret i individuelle tilfælde til at nægte eller ændre en kundes ordre (for eksempel hvis kunden har afgivet forkerte personlige oplysninger og / eller har betalingsanmerkninger).

KidsDreamStore reserverer sig for sluttsalg samt eventuelle billed- og skrivefejl på webstedet, såsom fejl i produktbeskrivelsen eller teknisk specifikation, forkerte priser og prisjusteringer (såsom ændrede priser fra leverandørens valutaforandringer) eller forkerte oplysninger om, hvorvidt en vare er på lager. KidsDreamStore forbeholder sig retten til at rette sådanne fejl og til enhver tid at ændre eller opdatere oplysningerne. Hvis der er angivet en forkert pris for en vare, som kunden har bestilt, vil KidsDreamStore naturligvis underrette kunden om dette og afvente kundens godkendelse af den korrigerede pris, før KidsDreamStore fortsætter med ordren. Alle billedoplysninger på websitet skal kun betragtes som illustrationer. Sådanne illustrationer kan ikke garanteres at afspejle antallet af varer, som kunden modtager, eller genstandens nøjagtige udseendefunktioner eller oprindelse.

Hjemmesiden og alt indhold på det ejes af KidsDreamStore eller dets licensgivere.

Oplysningerne er beskyttet af blandt andet intellektuel ejendomsret og markedslovgivning.

Dette betyder, at varemærker, firmanavne, produktnavne, billeder og grafikdesignlayouter samt information om varetjenester og andet indhold ikke må kopieres eller bruges uden den skriftlige tilladelse fra KidsDreamStore.

Aftale og Bestilling

En købsaftale indgås kun, når KidsDreamStore har bekræftet kundens ordre, og kunden har modtaget en ordrebekræftelse fra KidsDreamStore via e-mail. KidsDreamStore opfordrer kunden til at gemme denne ordrebekræftelse for eventuelle kontakter med KidsDreamStores kundeservice.

Kunden kan tilbagekalde sin ordre, indtil den er bekræftet af KidsDreamStore. Hvis ordren tilbagekaldes, refunderer KidsDreamStore alle betalinger foretaget af Kunden eller dens debet- eller kreditkortselskab vedrørende ordren.

For at kunne foretage et køb via webstedet, skal kunden acceptere betingelserne. Ved at acceptere betingelserne forpligter kunden sig til at overholde betingelserne i deres helhed og accepterer, at han har læst oplysningerne om personlige data og samtykket til brugen af ​​personlige data og cookies i overensstemmelse med KidsDreamStore privatlivspolitik.

Kundeoplysninger

Når kunden udfører en ordre, bliver kunden bedt om at give visse personlige oplysninger. Kunden bekræfter, at de oplysninger, som kunden udfylder, er korrekte og komplette og er ansvarlige for forkert udfyldte oplysninger.

Oplysninger om KidsDreamStores behandling af personlige data findes i KidsDreamStore privatlivspolitik.

Priser og gebyr

Ved bestilling via webstedet gælder de priser, der er angivet på webstedet. Priserne er angivet i svenske kroner og inkluderer moms. Priserne inkluderer ikke betalings- og forsendelsesgebyrer, der er anført separat.

Kunden kan betale på den måde, der er angivet på webstedet. KidsDreamStore har ret til at debitere kunden allerede i forbindelse med ordren, medmindre faktura betaling eller anden lignende betalingsmetode er valgt af Kunden og godkendt af KidsDreamStore.

I tilfælde af fakturabetaling eller delvis betaling kan KidsDreamStore eller dets partnere afgive en kreditrapport. I et sådant tilfælde vil du blive informeret om dette.

KidsDreamStore i samarbejde med Klarna forbeholder sig retten til ikke altid at tilbyde alle betalingsmetoder eller ændre betalingsmetoder, hvis det Kunden har valgt af en eller anden grund ikke fungerer på købstidspunktet.

Bemærk, at eventuelle begrænsninger for betalingsmuligheder er angivet på webstedet.

Klarna Checkout

Efter identifikation og risikovurdering viser Klarna Checkout de betalingsmuligheder, der kan tilbydes dig. Uanset hvilken betalingsmulighed du vælger, Klarna eller en af ​​Klarnas partnere er den, der håndterer betalingstransaktionen, mens det faktiske køb af produktet eller tjenesten foretages direkte af butikken. Produkt- eller servicespecifikke spørgsmål skal derfor rettes til butikken. Aktuelle betalingsmuligheder, der i øjeblikket kan tilbydes via Klarna Checkout, er faktura, kontokredit, kortbetaling eller direkte betaling via bank. Faktura er standardbetalingsmuligheden.

Klarna Faktura

Når du betaler via Klarna-faktura, handler du sikkert og nemt. Du behøver aldrig at give dine kortoplysninger og betaler altid, når du har modtaget dine varer.

  • Hent altid varen hjem, før du betaler
  • Betalingsperiode - altid 14 dage
  • Du behøver aldrig at give kortoplysninger
  • Altid 14 dages fortrydelsesret i henhold til loven om fjernsalg og hjemmesalg *
  • Download dine fakturaer fra klarna.dk
  • Mulighed for delvis betaling

Kampagner og tilbud

KidsDreamStore kan fra tid til anden tilbyde kampagner på webstedet, der kan have mere gunstige vilkår end det, der er anført i disse betingelser, f.eks. vedrørende betaling eller udvidet ret til tilbagetrækning.

Disse mere gunstige vilkår gælder, så længe promoveringen er aktiv og for de specifikke varer, der er angivet af KidsDreamStore i forbindelse med kampagnen.

KidsDreamStore forbeholder sig retten til at tilbagekalde sådanne kampagner til enhver tid. Ved afslutning eller tilbagekaldelse af en forfremmelse, gælder disse betingelser uden ændringer.

Tilbud på specifikke varer på webstedet er gyldige i en begrænset periode og så længe lageret varer.

Levering og transport

Varer, der er på lager, leveres normalt inden for det antal arbejdsdage, der er angivet på webstedet. Medmindre andet specifikt er aftalt (f.eks. I forbindelse med booking af varer, der ikke er på lager), sker levering senest 30 arbejdsdage fra det tidspunkt, hvor KidsDreamStore bekræfter ordren skriftligt gennem ordrebekræftelsen. I tilfælde af levering forsinkelse underretter KidsDreamStore dig om dette og fortsætter med at overvåge ordren. Medmindre andet specifikt er aftalt, og en levering tager mere end 30 arbejdsdage, og dette ikke afhænger af dig som kunde, har du ret til at annullere købet.

Pakkepost

Levering af bestilte varer finder sted hos Postnord. Levering til leveringspunkt (49 kroner). Forsendelsen ankommer til dit nærmeste Postnord-leveringssted, en SMS-meddelelse vil blive sendt til dig med oplysninger om, hvor du kan hente din pakke.

Pakker skal indløses, Kunden skal gøre det inden for den i meddelelsen angivne tid. Pakker skal normalt afhentes personligt med gyldigt identifikations- og ordrenummer.

Hvis kunden ikke afhenter pakken inden for fjorten (14) dage, returneres den til KidsDreamStore. Hvis dette sker, har KidsDreamStore ret til at opkræve kunden et gebyr på 250 kroner for omkostninger, der kan henføres til KidsDreamStore administration, forsendelse, returforsendelse og håndtering. Uudløste pakker er ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Hjem Levering

Hjemlevering med Postnord (129 kr).

Levering til tomtegrænsen, hvis du bor i en villa eller op til porten, hvis du bor i en lejlighed. Levering finder sted i weekender hver ugedag. Postnord vil kontakte dig for at booke en levering. De fleste steder kan du vælge dag- eller aftenlevering, men nogle steder kan du kun få leveret pakken om dagen, andre om aftenen.

For at kontrollere, hvad der gælder, hvor du bor, kan du kontakte Postnord på 70 70 70 30.

Gratis fragt

KidsDreamStore tilbyder gratis forsendelse, når kunden afgiver en ordre på 999 kroner eller mere. KidsDreamStore tilbyder den billigste forsendelsesmulighed.

Transportskader

Hvis et produkt er beskadiget eller mistet under transporten, er vi ansvarlige. I tilfælde af tilbagevenden til os er det dig som kunde, der er ansvarlig for varerne.

Hvis produktet er beskadiget, eller du mangler produkter i din ordre på leveringstidspunktet, skal dette straks rapporteres (maks. Inden for 7 dage) til KidsDreamStores kundeservice, så vi kan klage over skaden på vores speditør inden for 1-3 dage. Dette gælder både synlige og skjulte skader, og derfor er det vigtigt, at du pakker ud og kontrollerer, at produktet er fejlfrit så hurtigt som muligt efter modtagelse. Husk altid at gemme emballagen, så klagen kan håndteres korrekt.

Click and Collect – Hent i butik

Hent din pakke i vores lager, der ligger i Malmø. Meddelelse sendes til din specificerede e-mail-adresse, når din ordre er klar til afhentning. Du har 14 dage til at hente din forsendelse.

Ved afhentning i butikken skal ordrenummeret eller ordrebekræftelsen fremlægges og et gyldigt ID-dokument skal præsenteres. Ved budgivning skal både budgiverens og kundens identifikation præsenteres.

Hvis kunden ikke henter pakken i butik, har KidsDreamStore ret til at opkræve kunden et gebyr på 175 kroner. Annullerede ordrer, efter at en ordre er gyldig, debiteres og er ikke inkluderet som en ret til tilbagetrækning.

Hvis du vælger at returnere varer, du har valgt at hente i butikken, skal returneringen ske personlig af kunden i butikken. Hvis kunden ikke indsamler deres ordre, debiteres kunden et gebyr på 175 kroner.

Returpolitik

Når du køber varer på webstedet, gælder en 14-dages fortrydelsesret altid i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning.

Dette betyder, at kunden har ret til at annullere deres køb ved at underrette KidsDreamStore inden for 14 dage efter, at kunden eller kundens repræsentant har modtaget den bestilte vare (tilbagetrækningsperioden).

Fortrydelsesretten gælder ikke for følgende varetyper:

Varer, der er fremstillet i overensstemmelse med kundens instruktioner, eller som ellers har fået et klart personligt præg.
Produkter med en ødelagt forsegling, der ikke kan returneres på grund af sundhedsmæssige eller hygiejniske årsager (for eksempel undertøj, badetøj, kosmetik, hårtørrere og lignende produkter. Barberere. Elektriske tandbørster tør opvarmningspuder og fodbade);
Hvis en vare er forseglet, kan kunden ikke bryde forseglingen, hvis han ønsker at være i stand til at udøve sin tilbagetrækningsret. Retten til beklagelse ophører således, når kunden bryder seglet. Forsegling henviser også til teknisk tætning (for eksempel serienummer).
Hvis kunden ønsker at annullere købet, skal kunden sende en klar og utvetydig meddelelse til KidsDreamStore inden for 14 dage, som angivet her. Kunden skal indtaste sit navn, adresse og andre relevante oplysninger, f.eks. bestillingsnummer fakturanummer og navn på varen i meddelelsen.

Hvis ovenstående alternativ til anmeldelse ikke ønsker at blive brugt af Kunden, kan Kunden bruge standardformularen til udøvelse af den fortrydelsesret, som det svenske Forbrugerbureau har produceret (se www.konsumentverket.se).

Ved udøvelse af fortrydelsesret betaler kunden returforsendelsen og er ansvarlig for varens tilstand, efter at kunden har modtaget varen og under returforsendelsen.

Varen skal returneres inden for 14 dage fra den dato, hvor meddelelsen om udøvelse af angreretten blev sendt til KidsDreamStore.

Produktet skal sendes godt emballeret i god stand og i original kasse.

Returnering skal ske til KidsDreamStore i henhold til metoderne og instruktionerne givet via kontaktformularen.

Når kunden beklager deres køb, betaler KidsDreamStore det beløb, som kunden har betalt for produktet. Gælder ikke leveringsomkostninger og for yderligere leveringsomkostninger som et resultat af, at kunden vælger en anden leveringsmetode.

På det beløb, der skal tilbagebetales, har KidsDreamStore ret til at trække et beløb svarende til afskrivningen af ​​produktet sammenlignet med den oprindelige værdi af produktet, hvis og i det omfang, en sådan afskrivning skyldes, at kunden har håndteret produktet i større omfang end nødvendigt for at bestemme dets egenskaber eller funktion.

KidsDreamStore refunderer beløbet så hurtigt som muligt, men senest inden for 14 dage efter datoen fra KidsDreamStore modtog kundens meddelelse om udøvelse af angreretten.

KidsDreamStore kan dog vente med refusionen, indtil KidsDreamStore har modtaget produktet, eller kunden har vist, at produktet er blevet sendt tilbage, f.eks. gennem en indsendelseskvittering.

Refusionen foretages til kunden via den betalingsmulighed, som kunden har valgt, forudsat at der ikke er aftalt andet eller at der er hindringer for en sådan refusion.

Lave om

Udvekslingsrettigheder tilbydes i 7 dage efter, at du har modtaget pakken. Du kan enten returnere varen til en kostpris, kontakt os på info@kidsdreamstore.se, så sender vi forsendelsesetiketten og prisen, hvis du ønsker det.

Eller returner det produkt, du vil bytte, så får du penge tilbage og afgiver en ny ordre.

Ved udskiftning skal produktet sendes i original stand. Produktet skal være ubrugt og have original emballage og etiketter / mærker skal påføres produktet.

365 dages returret – med uåbnet emballage

Som kunde hos KidsDreamStore får du 365 dages returret på produkter, som du ikke har brudt emballagen på. Emballagen må ikke beskadiges eller ødelægges på nogen måde - Hvis produktet ikke har en særlig emballage og sendes i bulk i en pakke, skal alle mærker, klistermærker, etiketter osv. Forblive på produktet. Produktet skal returneres i helt uændret stand og må ikke bruges .

Garanti og klage

Nogle af KidsDreamStore-produkter er muligvis dækket af garantien. Oplysninger om enhver garantiperiode og særlige garantibetingelser for hver vare er tilgængelige på webstedet eller i disse betingelser.

Garanti for varer dækker kun originale produktionsfejl og dermed ikke defekter, der opstår under eller efter en personlig ændring i produktets funktion og udseende, såsom genopbygning, opgradering eller anden konfiguration af produktet. Kundens ordrebekræftelse er gyldig som garantibevis.

Reklamationsretten dækker varer, der er defekte i henhold til den nuværende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Kunder, der ønsker at lave en gyldig fejl i det bestilte produkt, skal kontakte KidsDreamStore så hurtigt som muligt, efter at fejlen er blevet opdaget via de kontaktoplysninger, der er angivet på webstedet.

Klager, der er fremsat inden for to måneder efter, at kunden opdagede manglen, anses altid for at være indgivet til tiden. Kunden har en 2-årig ret til at klage over varer, der er købt på webstedet.

Returinstruktioner

Kontakt vores kundeservice via vores kontaktformular eller e-mail og rapporter din tilbagevenden.
Du kan vælge enten at modtage en forudbetalt forsendelsesmeddelelse fra os for at returnere din pakke, du bliver opkrævet for returforsendelsen, hvis din klage ikke er godkendt.
Pakk dine varer korrekt, brug gjerne den originale produktemballage og et beskyttende transportmiddel, svarende til det, der blev sendt til dig.
Returner pakken!
Når det klagede produkt er returneret og klagen er godkendt, kompenserer KidsDreamStore kunden i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning.

KidsDreamStore bestræber sig på, at dette sker inden 30 dage efter, at KidsDreamStore har modtaget klagen, men det kan tage længere tid afhængigt af produktets art.

KidsDreamStore forbeholder sig retten til at afvise en klage, hvis det viser sig, at produktet ikke er defekt i overensstemmelse med den gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning.

I tilfælde af klager følger KidsDreamStore retningslinjer fra Generalklagenævnet. Mere information findes på www.konsumentverket.se.

Prisgaranti

Handle med en prisgaranti og få mere sjov med familien! Vi arbejder aktivt for at gøre det muligt for dig at handle til lave priser på KidsDreamStore. Hvis du finder et produkt billigere i en anden butik, matcher vi selvfølgelig prisen.

Prisgaranti over for konkurrenter:

  • Prisgarantien gælder for produkter i onlinebutikker, der er registreret i Danmark.
  • Du kan ansøge om en prisgaranti, før du har placeret din ordre.
  • Prisen for det produkt, du sammenligner med, skal være gyldigt den dag, du indsendte ansøgningen, eller inden for 7 dage efter den dato, du afsluttede dit køb.

Krav om prisgaranti

Inden du ansøger om en prisgaranti, beder vi dig om at kontrollere, at produktet, prisen og butikken opfylder følgende krav:

  • Prisen (inklusive forsendelse, gebyrer, moms og lignende) skal være lavere i den anden butik end hos os.
  • Vores produkt skal være nøjagtigt det samme (mærke, type, modelår og specifikationer) som produktet i den butik, du sammenligner med.
  • Produktet skal være på lager i den butik, du sammenligner med. De skal være i stand til at levere produktet straks, når KidsDreamStore kontrollerer oplysningerne.
  • Produktet skal være nyt og må ikke have været brugt som udstillingseksemplar eller lignende.
  • Prisgarantien gælder ikke for konkurssalg, lukninger eller andre tilfælde, hvor du ikke tilbydes en garanti eller klagerett efter dit køb.
  • Prisgarantien gælder ikke for butikens kampagner, outletpriser eller personlige rabatter, som du f.eks. Får ved at være medlem af en klub eller gruppe eller ved at handle på en speciel måde på Facebook eller andre medier.
  • Prisgarantien gælder kun for køb af produkter til privat brug og ikke til videresalg. KidsDreamStore forbeholder sig retten til at begrænse prisgarantien til en kopi af hvert produkt pr. Kunde.

Så får du en prisgaranti

Kontakt vores kundeservice via kontaktformularen, så vi kan behandle din ansøgning om en prisgaranti. Inden du sender meddelelsen, beder vi dig om at kontrollere, at alle krav er opfyldt, og vedhæfte den krævede dokumentation nedenfor.

Dokumentation fra alle online butikker:

  • Skærmbillede, der viser dato, produkt og pris.
  • Direkte link til produktet fra butikken, hvor du fandt det til en billigere pris.
  • Beregning af den samlede pris (inklusive forsendelsesomkostninger, moms, gebyrer osv.), Som viser, at produktet generelt er billigere i butikken end hos os.

Forskellen for produktet betales til din konto inden for 14 dage efter modtagelse og godkendelse af prisgarantisagen.

Force Majeure

KidsDreamStore er ikke ansvarlig for forsinkelser forårsaget af omstændigheder, som KidsDreamStore ikke kunne kontrollere, såsom generel arbejdskonflikt krig brand lyn strejke terrorangreb ændrede regeringsregulering tekniske problemer fejl i elektricitet / telekommunikation / dataforbindelser eller anden kommunikation og fejl eller forsinkelser i tjenester fra underleverandører på grund af omstændigheder som angivet her. Disse omstændigheder udgør fritagelsesgrunde, som indebærer fritagelse for skader og andre sanktioner. Hvis der opstår en sådan situation, informerer KidsDreamStore kunden både i begyndelsen og i slutningen af ​​tidspunktet for den aktuelle situation. Hvis omstændigheden har varet mere end to måneder, har både Kunden og KidsDreamStore ret til at annullere køb med øjeblikkelig virkning.

Ændringer af betingelserne

KidsDreamStore forbeholder sig retten til når som helst at foretage ændringer i disse betingelser. Alle ændringer til disse betingelser vil blive offentliggjort på webstedet.

Ændringer gælder fra kundens accept af betingelserne (i forbindelse med et nyt køb eller ved besøg på hjemmesiden) eller 30 dage efter, at KidsDreamStore har informeret kunden om ændringerne.

Dog anbefaler KidsDreamStore, at kunden opdateres regelmæssigt på webstedet for at blive underrettet om ændringer i betingelserne.

Gældende lov og tvist

Tvister skal primært løses efter aftale efter diskussion med KidsDreamStore kundeservice.

Hvis en tvist ikke kan løses i aftale med KidsDreamStore kundeservice, kan du som kunde henvende dig til ARN (General Complaints Board), som du kan finde mere information om på www.arn.se.

Du kan også indgive klager direkte online via Europa-Kommissionens platform for konfliktløsning, som kan findes på følgende link http://ec.europa.eu/consumers/odr.

Hvis du sender en klage via denne platform, vil din sag automatisk blive videresendt til det relevante nationalt ansvarlige tvistbilæggelsesorgan. Dette organ for tvistbilæggelse kontakter os derefter og prøver at løse tvisten uden at blande sig i retten.

I tilfælde af tvist følger KidsDreamStore en beslutning fra ARN eller et tilsvarende organ for tvistbilæggelse.

Produkter
Svenska Suomi Norsk Dansk