Produktet er blevet tilføjet til din indkøbskurv
Svenska Suomi Norsk Dansk

1. Generelt

2. Aftale og orden

3. Priser og ordrer

4. Kampagner og tilbud

5. Levering og transport

6. Fortrydelsesret

7. Garanti og klage

9. Force Major

10. Ændringer af vilkårene

11. Gældende lovgivning og tvist  

 


 

1. Generelt

For at kunne bestille på hjemmesiden skal kunden være 18 år eller ældre. I henhold til svensk lov accepterer KidsDreamStore ikke kreditkøb for personer under 18 år.

KidsDreamStore forbeholder sig ret i individuelle tilfælde til at afvise eller ændre en kundes ordre (for eksempel hvis kunden har givet forkerte personlige oplysninger og / eller har betalingsanmærkninger).

KidsDreamStore forbeholder sig ret til at afslutte salget samt billed- og skrivefejl på hjemmesiden, såsom fejl i produktbeskrivelsen eller den tekniske specifikation, forkerte priser og prisjusteringer (såsom prisændringer fra leverandørens valutaændringer) eller forkerte oplysninger om en vare på lager. KidsDreamStore forbeholder sig ret til at rette sådanne fejl og til enhver tid ændre eller opdatere oplysningerne. Hvis der er angivet en forkert pris for en vare, som kunden har bestilt, underretter KidsDreamStore naturligvis kunden om dette og venter på kundens godkendelse af den korrigerede pris, før KidsDreamStore fortsætter med ordren. Alle billedoplysninger på hjemmesiden er kun vejledende. Sådanne illustrationer kan ikke garanteres at afspejle antallet af objekter, som kunden modtager, eller objektets nøjagtige udseende eller oprindelse.

Webstedet og alt indhold på det ejes af KidsDreamStore eller dets licensgivere.

Oplysningerne er beskyttet af blandt andet intellektuel ejendomsret og markedslovgivning.

Dette betyder, at varemærker, firmanavne, produktnavne, billeder og grafisk designlayout samt information om produkttjenester og andet indhold ikke må kopieres eller bruges uden skriftlig tilladelse fra KidsDreamStore.

2. Aftale og orden 

En købsaftale indgås først, når KidsDreamStore har bekræftet kundens ordre, og kunden har modtaget en ordrebekræftelse fra KidsDreamStore via e-mail. KidsDreamStore opfordrer kunden til at gemme denne ordrebekræftelse for eventuelle kontakter med KidsDreamStores kundeservice.

Kunden kan trække deres ordre tilbage, indtil den er bekræftet af KidsDreamStore. Hvis ordren tilbagekaldes, refunderer KidsDreamStore alle betalinger foretaget af kunden eller dens debet- eller kreditkortselskab vedrørende ordren.

For at foretage et køb via hjemmesiden skal kunden acceptere vilkårene. Ved at acceptere vilkårene forpligter kunden sig til at overholde vilkårene i deres helhed og accepterer, at han har læst oplysningerne om personlige data og accepteret brugen af ​​personlige data og cookies i overensstemmelse med KidsDreamStore-privatlivspolitikken.

Personopgifter

Når kunden afgiver en ordre, bliver kunden bedt om at give visse personlige oplysninger. Kunden bekræfter, at de oplysninger, som kunden udfylder, er korrekte og komplette og er ansvarlige for forkerte oplysninger.

Oplysninger om KidsDreamStores behandling af personlige data kan findes i KidsDreamStore fortrolighedspolitik.

3. Priser og ordrer

Ved bestilling via hjemmesiden gælder de priser, der er angivet på hjemmesiden. Priserne er angivet i svenske kroner og inkluderer moms. Priserne inkluderer ikke betalings- og forsendelsesgebyrer, der er angivet separat.

Kunden kan betale på den måde, der er angivet på hjemmesiden. KidsDreamStore har ret til at debitere kunden allerede i forbindelse med ordren, medmindre faktura betaling eller en anden lignende betalingsmetode vælges af kunden og godkendes af KidsDreamStore.

I tilfælde af faktura betaling eller delvis betaling kan KidsDreamStore eller dets datterselskaber indsende en kreditrapport. I et sådant tilfælde modtager du oplysninger om dette.

KidsDreamStore i samarbejde med Klarna forbeholder sig retten til ikke altid at tilbyde alle betalingsmetoder eller ændre betalingsmetoder, hvis det, Kunden valgte af en eller anden grund, ikke fungerer sammen med købet.

Bemærk, at eventuelle begrænsninger for betalingsmuligheder er angivet på hjemmesiden.

Klarna Checkout

Efter identifikation og risikovurdering viser Klarna Checkout de betalingsmuligheder, der kan tilbydes dig. Uanset hvilken betalingsmulighed du vælger, håndterer Klarna eller en af ​​Klarnas partnere betalingstransaktionen, mens selve købet af produktet eller ydelsen foregår direkte fra butikken. Produkt- eller servicespecifikke spørgsmål skal derfor rettes til butikken. Aktuelle betalingsmuligheder, der i øjeblikket kan tilbydes via Klarna Checkout, er faktura, kontokredit, kortbetaling eller direkte betaling via bank. Faktura er standard betalingsmulighed.

Klarna faktura

Når du betaler med Klarna-faktura, handler du sikkert og nemt. Du behøver aldrig at oplyse dine kortoplysninger og betaler altid, når du har modtaget dine varer.

Betalingsperiode - altid 14 dage

Du behøver aldrig at oplyse kortoplysninger

Altid 14 dages fortrydelsesret efter lov om fjernsalg og boligsalg *

Hent dine fakturaer fra klarna.se

Mulighed for delbetaling

4. Kampagner og tilbud

KidsDreamStore kan fra tid til anden tilbyde kampagner på webstedet, der kan have gunstigere vilkår end dem, der er specificeret i disse vilkår, f.eks. vedrørende betaling eller udvidet fortrydelsesret.

Disse gunstigere vilkår gælder, så længe kampagnen er aktiv og for de specifikke varer, der er specificeret af KidsDreamStore i forbindelse med kampagnen.

KidsDreamStore forbeholder sig retten til når som helst at tilbagekalde sådanne kampagner. Ved ophør eller tilbagekaldelse af en kampagne gælder disse vilkår uden ændringer.

Tilbud på specifikke varer på hjemmesiden er gyldige i en begrænset periode, og så længe bestanden varer.

Gavekort

  • KidsDreamStore.se e-Gavekort kan kun bruges til at købe varer online.
  • Gavekortkoden vil blive sendt til din angivne e-mailadresse inden for 24 timer.
  • Gavekort og e-gavekort kan ikke ombyttes til kontanter, refunderes eller bruges til at købe et andet gavekort.
  • Hvis dit køb er mindre end det tilgængelige beløb på gavekortet eller e-gavekortet, refunderes der ikke kontanter for forskellen tilbage på gavekortet, men eventuelle resterende beløb på gavekortet kan bruges til fremtidige køb.
  • Hvis dit køb overstiger saldoen på gavekortet, skal du betale forskellen.
  • Hvis du bruger et gavekort som en delbetaling for et køb, og du derefter returnerer varen, modtager gavekortet først en refusion, og det resterende beløb vil blive krediteret til den anden betalingsmetode, der oprindeligt blev brugt.
  • Dit gavekort opdateres efter hver transaktion, hvor gavekortet bruges.
  • Kampagnekoder eller rabatter kan ikke bruges til at købe gavekort.
  • Kampagnekoder og rabatter kan ikke bruges med gavekort til at købe varer.
  • BEHANDLER GAVEKORT ELLER E-GAVEKORT SOM KONTANT. TABTE, STJÅLLE ELLER BESKADEDE KORT KAN IKKE ERSTATS, OG DU MISTER DE PENGE, DER ER INDSTÅET PÅ DEM.

3. Hvornår udløber gavekort?

  • Gavekort og e-gavekort udløber 1 år efter de er købt.

5. Levering og transport

Varer på lager leveres normalt inden for det antal arbejdsdage, der er angivet på hjemmesiden. Medmindre andet specifikt er aftalt (f.eks. I forbindelse med bestilling af varer, der ikke er på lager), finder levering sted inden for 30 arbejdsdage efter KidsDreamStore bekræfter ordren skriftligt gennem ordrebekræftelsen. I tilfælde af leveringsforsinkelser underretter KidsDreamStore dig om dette og fortsætter med at overvåge ordren. Medmindre andet er aftalt specifikt, og en levering tager mere end 30 arbejdsdage, og dette ikke afhænger af dig som kunde, har du ret til at fortryde købet.

Pakke

Levering af bestilte varer finder sted på Bring. Levering til leveringssted 49 kr. Leveringen ankommer til dit nærmeste Postnord-leveringssted, der sendes en SMS til dig med oplysninger om, hvor du kan afhente din pakke.

Pakker skal indløses, kunden skal gøre det inden for den tid, der er angivet i meddelelsen. Pakker skal normalt afhentes personligt med gyldig identifikations- og ordrenummer.

Hvis kunden ikke afhenter pakken inden for fjorten (7) dage, returneres den til KidsDreamStore. Hvis dette sker, har KidsDreamStore ret til at debitere kunden et gebyr fra 250 kr for omkostninger, der kan tilskrives KidsDreamStore administration, forsendelse, returforsendelse og håndtering. Ikke-distribuerede pakker er ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Hjemmelevering

Hjemlevering med PostNord 99 kr.

Levering til plotgrænsen, hvis du bor i en villa eller op til porten, hvis du bor i en lejlighed. Levering finder sted i weekender hver hverdag. Postnord vil kontakte dig for at bestille en levering. De fleste steder kan du vælge leveringsdag eller aften, men nogle steder kan du kun få leveret pakken i løbet af dagen, andre om aftenen.

For at kontrollere, hvad der gælder, hvor du bor, kan du kontakte Bring på https://www.postnord.dk/kundeservice

Transportskader

Hvis et produkt er beskadiget eller mistet under transport, er vi ansvarlige. I tilfælde af tilbagevenden til os er du som kunde ansvarlig for varerne.

Hvis produktet er beskadiget, eller hvis du mangler produkter i din ordre ved levering, skal dette straks rapporteres (maks. Inden for 7 dage) til KidsDreamStores kundeservice, så vi kan klage over skaden på vores speditør inden for 1-2 dage . Dette gælder både synlige og skjulte skader, og det er derfor vigtigt, at du pakker ud og kontrollerer, at produktet er fejlfrit så hurtigt som muligt efter modtagelsen. Husk altid at gemme emballagen, så klagen kan håndteres korrekt.

Klik og saml - afhent i butikken

Hent din pakke på vores lager i Malmø. Adresse: Blidögatan 38, 211 24 Malmø. Meddelelse sendes til din angivne e-mail-adresse, når din ordre er klar til afhentning. Du har 7 dage til at hente din levering. Ved afhentning i butikken skal ordrenummer eller ordrebekræftelse præsenteres, og der skal fremlægges et gyldigt ID-dokument. Når der bydes, skal både bydendes og kundens identifikation fremvises. Hvis kunden ikke afhenter pakken i butikken, har KidsDreamStore ret til at opkræve et gebyr på 175 kr for kunden. Annullerede ordrer, efter at en ordre er gyldig, debiteres og er ikke inkluderet som fortrydelsesret. Hvis du vælger at returnere varer, som du har valgt at afhente i butikken, skal returneringen foretages personligt af kunden i butikken. Hvis kunden ikke afhenter deres ordre, opkræves kunden et gebyr på 175 kr.    

 

6. Fortrydelsesret

Når du køber varer på webstedet, gælder en 14-dages fortrydelsesret altid i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning.

Dette betyder, at kunden har ret til at annullere sit køb ved at underrette KidsDreamStore inden for 14 dage efter, at kunden eller kundens repræsentant modtog den bestilte vare (fortrydelsesperioden).

Fortrydelsesretten gælder ikke for følgende typer varer:

  • Varer, der er fremstillet i overensstemmelse med kundens instruktioner, eller som ellers har fået et klart personligt præg.
  • Produkter med en brudt forsegling, der ikke kan returneres på grund af sundhedsmæssige eller hygiejniske grunde (for eksempel undertøj, badetøj, kosmetik, hårtørrer og lignende produkter barbermaskiner elektriske tandbørster tør opvarmningspuder og fodbade);
  • Hvis en vare er forseglet, kan kunden ikke bryde forseglingen, hvis han ønsker at kunne udøve sin fortrydelsesret. Retten til fortrydelse ophører således, når kunden bryder segl. Forsegling henviser også til teknisk forsegling (for eksempel serienummer).

Hvis Kunden ønsker at annullere købet, skal Kunden sende en klar og utvetydig besked til KidsDreamStore inden for 14 dage, som angivet her . Kunden skal indtaste sit navn, adresse og andre relevante oplysninger, f.eks. ordrenummer fakturanummer og varens navn i meddelelsen.

Hvis ovenstående alternativ til meddelelse ikke ønsker at blive brugt af kunden, kan kunden bruge standardformularen til at udøve den fortrydelsesret, som det svenske forbrugerbureau har frembragt (se www.konsumentverket.se ). 

Ved udøvelsen af ​​fortrydelsesretten betaler Kunden returforsendelsen og er ansvarlig for varens tilstand efter at Kunden har modtaget varerne og under returforsendelsen.

Produktet skal returneres inden for 14 dage fra den dato, hvor meddelelsen om udøvelse af fortrydelsesretten blev sendt til KidsDreamStore.

Produktet skal sendes godt pakket i god stand og i original æske.

Returneringer skal foretages til KidsDreamStore i henhold til de metoder og instruktioner, der gives via kontaktformularen. 

Når kunden fortryder deres køb, betaler KidsDreamStore tilbage det beløb, som kunden har betalt for produktet. Gælder ikke for leveringsomkostninger og for eventuelle yderligere leveringsomkostninger som følge af, at Kunden vælger en anden leveringsmetode.

På det beløb, der skal refunderes, har KidsDreamStore ret til at trække et beløb svarende til produktets afskrivning sammenlignet med produktets oprindelige værdi, hvis og i det omfang en sådan afskrivning skyldes, at kunden har håndteret produktet til en større omfang end nødvendigt for at bestemme dets egenskaber eller funktion.

KidsDreamStore tilbagebetaler beløbet så hurtigt som muligt, men senest inden for 14 dage fra datoen KidsDreamStore modtog kundens meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten.

KidsDreamStore kan dog vente med refusionen, indtil KidsDreamStore har modtaget produktet, eller Kunden har vist, at produktet er sendt tilbage, f.eks. gennem en indleveringskvittering.

Refusionen foretages til kunden via det betalingsalternativ, som kunden har valgt, forudsat at intet andet er aftalt, eller at der er hindringer for en sådan refusion.

Ret til bytte:

Ombytning tilbydes i 7 dage efter du har modtaget pakken. Du kan enten returnere varen til en kostpris eller kontakte os på info@kidsdreamstore.se, så sender vi en forsendelsesetiket med pris, hvis du ønsker det. Ellers returnerer du det produkt, du vil bytte, så får du penge tilbage, når du afgiver en ny ordre efter at have kontaktet os. Ved udveksling skal varen sendes i original stand. Produktet skal være ubrugt og have originalemballage, og etiketter / tags skal være anbragt på produktet.   

365 dages åbent køb - med uåbnet emballage

Som kunde hos KidsDreamStore får du 365 dages åbent køb på produkter, som du ikke har brudt emballagen på. Emballagen må ikke beskadiges eller beskadiges på nogen måde - Hvis produktet ikke har en særlig emballage og sendes i bulk i en emballage, skal alle mærker, klistermærker, etiketter osv. Forblive på produktet. Produktet skal returneres i helt uændret tilstand og må ikke bruges.

7. Garanti og reklamation

Nogle af KidsDreamStore-produkterne er muligvis dækket af garantien. Oplysninger om enhver garantiperiode og særlige garantibetingelser for hver vare er tilgængelige på webstedet eller i disse vilkår.

Garanti for varer dækker kun originale produktionsfejl og dermed ikke defekter, der opstår under eller efter en personlig ændring i produktets funktion og udseende, såsom genopbygning, opgradering eller anden konfiguration af produktet. Kundens ordrebekræftelse er gyldig som bevis for garanti.

Retten til klage dækker varer, der er mangelfulde i henhold til gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning. Kunder, der ønsker at lave en gyldig fejl i det bestilte produkt, skal kontakte KidsDreamStore så hurtigt som muligt efter, at fejlen er opdaget via de kontaktoplysninger, der er angivet på hjemmesiden.

Klager, der fremsættes inden for to måneder efter, at kunden opdagede fejlen, betragtes altid som indgivet til tiden. Kunden har en 2-årig ret til at klage over varer købt på hjemmesiden.

Returinstruktioner

  1. Kontakt vores kundeservice via vores kontaktformular eller e-mail, og rapporter dit retur.
  2. Du kan vælge enten at modtage en forudbetalt fragtbrev fra os for at returnere din pakke. Du vil blive opkrævet gebyr for returforsendelsen, hvis din klage ikke er godkendt.
  3. Pak dine varer ordentligt, brug den originale produktemballage og et beskyttende transportmiddel svarende til det, der blev sendt til dig.
  4. Returner pakken!

Når det klagede produkt returneres, og klagen godkendes, kompenserer KidsDreamStore Kunden i overensstemmelse med gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning.

KidsDreamStore tilstræber, at dette sker inden for 30 dage efter KidsDreamStore modtager klagen, men det kan tage længere tid afhængigt af produktets art.

KidsDreamStore forbeholder sig retten til at afvise en klage, hvis det viser sig, at produktet ikke er defekt i henhold til gældende forbrugerbeskyttelseslovgivning.

 

9. Force majeure

KidsDreamStore er ikke ansvarlig for forsinkelser forårsaget af omstændigheder, som KidsDreamStore ikke kunne kontrollere, såsom generel arbejdskonflikt, krig, brandstrejke, terrorangreb, ændret lovgivningsmæssig regulering tekniske problemer fejl i elektricitet / telekommunikation / dataforbindelser eller anden kommunikation og fejl eller forsinkelser i tjenester fra underleverandører på grund af under de omstændigheder, der er specificeret her. Disse omstændigheder skal udgøre grunde til fritagelse, som indebærer fritagelse for erstatning og andre sanktioner. Skulle der opstå en sådan situation, informerer KidsDreamStore Kunden både i begyndelsen og ved afslutningen af ​​tidspunktet for den aktuelle situation. Hvis omstændighederne har varet længere end to måneder, har både kunden og KidsDreamStore ret til at annullere købet med øjeblikkelig virkning.

10. Ændringer af vilkårene

KidsDreamStore forbeholder sig retten til når som helst at foretage ændringer i disse vilkår. Alle ændringer af disse vilkår vil blive offentliggjort på webstedet.

Ændringer gælder fra Kundens accept af Vilkårene (i forbindelse med et nyt køb eller ved besøg på Hjemmesiden) eller 30 dage efter KidsDreamStore har underrettet Kunden om ændringerne.

KidsDreamStore anbefaler dog, at kunden holder sig opdateret på webstedet regelmæssigt for at blive underrettet om eventuelle ændringer i vilkårene

11. Gældende lovgivning og tvist

Tvister skal primært løses efter aftale efter drøftelse med KidsDreamStore kundeservice.

Hvis tvisten ikke kan løses efter aftale med Kids drøm Store kundeservice, kan kunderne henvende sig til ARN (Board for Forbrugerklagenævnet), som du vil finde flere oplysninger om www.arn.se . Du kan også indgive klager direkte online via Europa-Kommissionens tvistbilæggelsesplatform, som findes på følgende link http://ec.europa.eu/consumers/odr . Hvis du indsender en klage via denne platform, videresendes din sag automatisk til det relevante nationalt ansvarlige tvistbilæggelsesorgan. Dette tvistbilæggelsesorgan kontakter os derefter og forsøger at løse tvisten uden at blande sig i retten. I tilfælde af en tvist følger KidsDreamStore en afgørelse fra ARN eller et tilsvarende tvistbilæggelsesorgan. 

 

 

Produkter
Svenska Suomi Norsk Dansk